Welcome to the healthy world of BE Fresh Produce
Huisstijl / Website / Digitale visitekaartjes
Waar de groenten- en fruitsoorten die zij dagelijks leveren met een fun factor de hoofdrol spelen bij de branding van de organisatie.
Aanpak project
FUN en VERS; dié kernwaarden stonden met stip bovenaan om uit te stralen bij de rebranding van BE Fresh. We lieten ons inspireren door de kleurrijke wereld van groenten en fruit. Om een consistente branding te voeren, ondersteunt het overkoepelende verloop in de steunkleuren de kleurverlopen in de basiskleuren.
De stijl straalt door de typografie en de zwevende groenten- en fruitsoorten zowel de vers- als de speelsheid van de organisatie uit. Daarnaast creëren het strakke font en de fijne basiskleuren de kwaliteitsuitstraling die BE Fresh hoog in het vaandel heeft staan als fullserviceleverancier van premium groenten en fruit.
Buiten dat de naam BE Fresh al enigszins verklapt dat de organisatie staat voor een verse en gezonde leefstijl, ademt de organisatie deze kernwaarden. Zo nemen zij nieuwe medewerkers met een welkombox direct mee in hun wereld, hun BE Fresh family. Deze manier van internal branding is een perfecte manier om op een creatieve manier je nieuwe medewerkers aan je organisatie te binden!
In de box vinden nieuwe medewerkers o.a. een BE Fresh sport t-shirt, infographic over het bedrijf en boek over mindfulness. Hierdoor krijgen ze direct de kernwaarden van de organisatie mee.