Floral happiness bij van Dijk Flora

Strategie / Employer branding / Huisstijl / Brand book / Website / Social media / Interieur / Signing / Infographic / Workshops

Een paradepaardje waar (floral) happiness, mooie dingen maken en een doordachte strategie naadloos samen worden gebracht. 

Aanpak project

De toonaangevende leverancier van bloemen en planten – Van Dijk Flora – miste de floral happiness die zij dagelijks leveren in het eigen bedrijf. Aan ons werd gevraagd een huisstijl te creëren die volledig aansluit bij wie zij zijn, MAAR met behoud van het logo.

Inmiddels zijn wij vaste brand partner en zijn er velen vragen bijgekomen; help ons bij het formuleren van de nieuwe strategie, hoe zorgen we dat de volledige organisatie hierin mee gaat, help ons het online bereik te vergroten en hoe zorgen we dat potentiële medewerkers bij ons solliciteren?

Van Dijk Flora - Open Up Top Grow
Growing into the future together

Samen met Van Dijk Flora blijven we bouwen aan hun stijl, zowel online als offline, met een focus op vier pijlers: consumer, planet, partners en people. Door de kleuren van de pijlers te gebruiken, geven we visueel richting aan de communicatie. Voor ‘people’ hebben we een wervingscampagne opgezet die perfect aansluit bij hun strategie. Het afgelopen jaar hebben we flinke stappen gezet, waarbij de pijlers tot leven zijn gekomen met meer diepgang en illustraties. Spread the… floral happiness!

VAN INTERN TOT EXTERN

Onze aanpak bij het bouwen van een sterk merk draait om het gelijktijdig draaien aan vele knoppen, waarbij alles naadloos op elkaar aansluit. De interne organisatie – de cultuur binnen een bedrijf en de samenwerking onder collega’s – is hierbij cruciaal. Bij Van Dijk Flora hebben we een jaarprogramma opgezet om hun visie ‘Driven to bring floral happiness’ tot leven te brengen, met workshops, interviews en toekomstvisies. Wist je dat 50% van het imago van een bedrijf wordt gevormd door de acties van de eigen medewerkers?

Vol creatieve ideeën bouwen we aan diverse merken