Een toegankelijke uitstraling voor grootschalige organisatie PUUR
Logo / Brand styleguide / Huisstijl / Interieur / Infographic
Door de rebranding heeft PUUR een transformatie doorgemaakt van kleine organisatie tot compleet overkoepelend geboortecentrum.
Aanpak project
Daar waar PUUR startte als losse verloskundige- en kraamzorg praktijk, vormen ze nu een volwaardig geboortecentrum met verloskunde, kraamzorg, echo’s, lactatiekundigen, anticonceptie en cursussen onder één dak.
Bij de rebranding zorgden we er met de organische vormen en zachte kleuren voor dat het toegankelijke en laagdrempelige centrum visueel vertaald werd als kleinschalig centrum waar je geen nummer bent. We verwerkten vanuit het bestaande logo het lijnenspel in de branding, welke zowel in de stijl als de iconen terug te zien is.
De PUUR tijdlijn kunnen we met recht de eyecatcher van de website noemen. Door middel van een tijdlijn wordt je stap voor stap meegenomen door iedere fase die een zwangere vrouw doorloopt. Door middel van interactieve animaties maakten we een tijdlijn langs de verschillende trimesters, stadia en feitjes.
Daarnaast bevat de website ook een kennisbank. Je leest er alles over onderwerpen rondom zwanger worden, de zwangerschap, de bevalling en de kraamtijd. Hadden we al gezegd dat de gehele site in zowel Nederlands als Engels te bezoeken is?
Wat was dit tof om te ontwerpen én ontwikkelen!